زمان شروع سری جدید برنامه استیج من و تو
نوشته شده توسط : احمد

زمان شروع سری جدید برنامه استیج من و تو + ثبت نام stage

زمان شروع سری جدید برنامه استیج من و تو + ثبت نام stage

زمان شروع سری جدید برنامه استیج من و تو + ثبت نام stage

برنامه استیج من و تو

زمان شروع سری جدید برنامه استیج من و تو آذر ۹۵ که طبق اعلام کانال تلگرام شبکه من و تو برنامه stage بزودی پخش خواهد شد که زمان ثبت نام مسابقه خوانندگی استیج تا نیمه شب ۱۴ آذرماه ادامه خواهد داشت که لینک ثبت نام برنامه استیج را در ادامه خواهید دید.

دانلود فیلم

::

لینک ثبت نام

::

گردآوری: برترین ها





:: برچسب‌ها: زمان شروع سری جدید برنامه استیج من و تو ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: